تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مهر 1399 - 17:26
کد خبر : 75674

کلاهبرداری از طریق فروش گوشی همراه

کلاهبرداری از طریق فروش گوشی همراه

جارستان به نقل از برنا؛ رئیس پلیس فتا استان از شناسایی فردی که با درج آگهی فروش گوشی تلفن همراه در اینترنت از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد. سرهنگ “ایرج پورمستمند” با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه در فضای مجازی به آگهی فروش تلفن همراه با قیمت بسیار مناسب

جارستان به نقل از برنا؛ رئیس پلیس فتا استان از شناسایی فردی که با درج آگهی فروش گوشی تلفن همراه در اینترنت از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ “ایرج پورمستمند” با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه در فضای مجازی به آگهی فروش تلفن همراه با قیمت بسیار مناسب برخورد کرده و مبلغ گوشی مذکور را به حساب فروشنده واریز اما پس از گذشت چند هفته کالای خریداری شده برایش ارسال نشده است، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارشناسان فتا با اقدامات فنی و تخصصی، متهم این پرونده را در استان مازندران شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را احضار کردند افزود: متهم ۲۰ ساله با توجه به ادله و مستندات پرونده به بزه انتسابی خود اعتراف و انگیزه‌اش را مشکل مالی عنوان کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ پورمستمند با اشاره به اینکه خریدهای اینترنتی باید از سایت‌های معتبر و دارای نماد اعتماد انجام شود اذعان داشت: افراد از پرداخت هرگونه وجه قبل از دریافت کالای مورد نظر در خریدهای اینترنتی خودداری کنند.

رئیس پلیس فتا استان گیلان در پایان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مجرمانه در فضای مجازی، موضوع را از طریق سایت www.cyberpolice.ir به پلیس فتا گزارش دهند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.